četvrtak, 17. siječnja 2013.

Popularne mudre izreke citati

"Ljubav je utjeha u tuzi, tišina u buci, odmor u iscrpljenosti, nada u očaju." Marion C. Garretty

"U sreći se ne treba gorditi iu nesreći očajavati." Nenadović

"Čeprkajući po hrpi đubra Pijetao nađe zrno bisera." Kirilov

"Flertovi su nalik na filmove: smiju razviti samo u mraku." Mastroianni

"Želio bih da sam knjiga koju najviše voliš iu krevetu čitaš i koja kad zaspiš ostane na tvojim grudima" Černov

"Ono što nas najneposrednije usrećuje jeste vedrina uma. Ova osobina je sama sebi nagrada. Zato bi razvijanje vedrine u sebi valjalo staviti ispred svih težnji!" Arthur Schopenhauer

"Sigurno dobiva onaj sustav koji igra na sve kombinacije." Kovačevič, P.

"Mi smo oboje tako blizu nebu, gospođo. Vi, jer ste le-pi, ja – zato što sam star." Igo

Da bi ostvario snove moraš se najprije probuditi.

"Ljubav i rat potpuno su isto jer su lukavstvo i politika dozvoljeni iu jednom iu drugom slučaju." Servantes

"Jedno zvanje vrijedi uvijek samo onoliko koliko je čovjek kadar iz njega stvoriti." Cvajg

"Čudno je to: na putovanjima viđam djecu koja me podsjećaju na moje mališane i viđam lijepe žene zbog kojih zaboravljam na svoju ženu." Fisher, M.

Sretan je onaj čovjek koji uspije živjeti u sadašnjosti. Paulo Coelino

"Ženiti se, znači svoja prava prepoloviti, a dužnosti udvostručiti." Schopenhauer

"Zdrav duh u zdravu tijelu je najkraći opis sreće." John Locke

"Veličina spomenika se smanjuje kad se od njega udaljavamo, a veličina ljudi se smanjuje kad im se približavamo." Servantes

"Ne postoji bolji način za mršavljenje od ljubavnika." Gabor

"Sve što sam o životu naučio može se svesti na tri riječi: život ide dalje." Robert Frost

"Apstraktno čovjek nekako i može voljeti bližnjeg, ili čak neki put iz daleka, ali iz bliza skoro nikad." Dostojevski

"Najsretniji je, bio kralj ili seljak, ko pronađe mir u svojoj kući." Goethe

"Ljudi nas često bolje razumiju kad im manje pričamo." Strindberg

"Život žene je prazan ako ga ne ispunjava ljubav." Ston


Poznate izreke: latinske izreke, najljepše izreke, izreke o nogometu, najbolje izreke, oscar wilde izreke, mahatma gandhi izreke, izreke o bogu

Nema komentara:

Objavi komentar