5 Link Building taktike kako bi poboljšali svoje Lokalni Rankings
Zašto bi Brinemo o
lokalnoj Link Building?
David Milmom je Lokalni Search Ranking čimbenici, 2012
Ranije ove godine je David Mihm objavio 2012 izdanje njegovih godišnjih lokalnih pretraživanja ranking faktora. Budući da sam potrošiti oko pola mog života na lokalnoj optimizacije, mislim na ove bibliji lokalnog pretraživanja na gotovo dnevnoj bazi. Prema Bibliji, postoji nekoliko razloga zbog kojih biste trebali brinuti o lokalnoj link zgrade:
# 5 off-site za lokalni ljestvica faktor: Kvaliteta / uprava ulazni linkovi na domene
# 6 off-site za lokalni ljestvici faktor: Količina ulazni linkovi na dobru iz Lokalno-Relevantne Domene
# 8 off-site za lokalni ljestvica faktor: Kvaliteta / uprava Ulazni Linkovi na mjestima URL odredišne stranice
# 1 na licu lokalni ljestvica faktor: Domena tijelo
Venecija Update je promijenio pretraživanje po localizing organskim rezultatima pretraživanja
Ako radite s lokalnim tvrtkama, vidjeli ste prve ruke utjecaj na lokaliziranih univerzalnih rezultata da je Mike Ramsey obuhvaćenih u svom postu na Venecijanskom ažuriranja. Ako možete izgraditi solidnu lokalnu vezu profila, možete rang organski za univerzalne pojmove pretraživanja s lokalnom namjere u vaš okomite.
Za više informacija o tome, provjeriti ovaj veliki post od David Towers o tome lokaliziran organski rezultati pretraživanja temelja promijeniti svoje SEO KPI.
David Milmom je Lokalni Search Ranking čimbenici, 2012
Ranije ove godine je David Mihm objavio 2012 izdanje njegovih godišnjih lokalnih pretraživanja ranking faktora. Budući da sam potrošiti oko pola mog života na lokalnoj optimizacije, mislim na ove bibliji lokalnog pretraživanja na gotovo dnevnoj bazi. Prema Bibliji, postoji nekoliko razloga zbog kojih biste trebali brinuti o lokalnoj link zgrade:
# 5 off-site za lokalni ljestvica faktor: Kvaliteta / uprava ulazni linkovi na domene
# 6 off-site za lokalni ljestvici faktor: Količina ulazni linkovi na dobru iz Lokalno-Relevantne Domene
# 8 off-site za lokalni ljestvica faktor: Kvaliteta / uprava Ulazni Linkovi na mjestima URL odredišne stranice
# 1 na licu lokalni ljestvica faktor: Domena tijelo
Venecija Update je promijenio pretraživanje po localizing organskim rezultatima pretraživanja
Ako radite s lokalnim tvrtkama, vidjeli ste prve ruke utjecaj na lokaliziranih univerzalnih rezultata da je Mike Ramsey obuhvaćenih u svom postu na Venecijanskom ažuriranja. Ako možete izgraditi solidnu lokalnu vezu profila, možete rang organski za univerzalne pojmove pretraživanja s lokalnom namjere u vaš okomite.
Za više informacija o tome, provjeriti ovaj veliki post od David Towers o tome lokaliziran organski rezultati pretraživanja temelja promijeniti svoje SEO KPI.
Kakav Linkovi želimo za lokalnu uspjeh?
Želimo linkove da naši natjecatelji neće dobiti. S izuzetkom prvi, taktika ispod će rezultirati u vezama, a ne da se vaši konkurenti ne mogu dobiti, ali oni koji su gotovo sigurno neće ići dobiti.
Želimo ovlasti veze s lokalno relevantne domene. Lokalni blogovi, neprofitne organizacije, pregled stranice, sveučilišni stranice, sve su to dobri primjeri vrste stranicama želimo veze s. Ako postoji mjesto u domeni, želimo vezu od tamo.
Želimo linkove da naši natjecatelji neće dobiti. S izuzetkom prvi, taktika ispod će rezultirati u vezama, a ne da se vaši konkurenti ne mogu dobiti, ali oni koji su gotovo sigurno neće ići dobiti.
Želimo ovlasti veze s lokalno relevantne domene. Lokalni blogovi, neprofitne organizacije, pregled stranice, sveučilišni stranice, sve su to dobri primjeri vrste stranicama želimo veze s. Ako postoji mjesto u domeni, želimo vezu od tamo.
Prije oluje "spammer!" komentari kiša dolje,
molimo ne uzeti ono što slijedi znači da bi trebao komentirati spam sranje od
svakog bloga s lokacijom u domeni, i temi koja se odnosi na industriju. Ideja
je da se uključe u online raspravama koje su lokalne zajednice imaju o svojoj
industriji, i napraviti pozitivan doprinos. Rand detalj kako bi bila
učinkovita, bez spammy, na komentar marketinga u ovom bijelu ploču petak.
Iz lokalne posebne rang perspektive, ovdje je ono što želim učiniti:
Prvo, napraviti popis "location + ključne riječi" ciljate.
Zatim, hop na Google pretraživanju bloga i potraga za lokalne blogova koji raspravljaju o temama vezanim uz vaše ključne riječi.
Primjer upita za pretraživanje:
inurl: location "ključna"
inurl: location "ključna riječ" komentar
Nađi nekoliko blogova koje mislite da imate vrijedne sadržaje, blogove da bi zapravo trebao biti čitanje jer su relevantni za Vašu industriju i vaše poslovanje.
Dalje, pročitati neke postove, a ako imate nešto za dodati, ostaviti komentare.
Konačno, link na različitim mjestima na različite postova, uključujući:
Vaš Korijen domena
Google+ lokalno URL odredišne stranice
Google+ Local Business stranica
Iz lokalne posebne rang perspektive, ovdje je ono što želim učiniti:
Prvo, napraviti popis "location + ključne riječi" ciljate.
Zatim, hop na Google pretraživanju bloga i potraga za lokalne blogova koji raspravljaju o temama vezanim uz vaše ključne riječi.
Primjer upita za pretraživanje:
inurl: location "ključna"
inurl: location "ključna riječ" komentar
Nađi nekoliko blogova koje mislite da imate vrijedne sadržaje, blogove da bi zapravo trebao biti čitanje jer su relevantni za Vašu industriju i vaše poslovanje.
Dalje, pročitati neke postove, a ako imate nešto za dodati, ostaviti komentare.
Konačno, link na različitim mjestima na različite postova, uključujući:
Vaš Korijen domena
Google+ lokalno URL odredišne stranice
Google+ Local Business stranica
* Zahvaljujući autor Stvarno Easy SEO Link Building
Strategije za startups za iskrenje tu ideju.
Našao sam da je uspjeh stopa za goste nakon terenu na vrlo lokalnim, vrlo niša blogova je viša od prosječne gost nakon terenu, pogotovo ako su zapravo lokalni. Evo što vam je činiti:
Prvo, napraviti popis "lokaciji + ključne riječi" ciljate
Opet, hop na Google pretraživanju bloga i potraga za lokalne blogova koji raspravljaju o temama vezanim uz vaše ključne riječi. Ako niste pronalaženje blogova koji prihvaćaju gosta knjiženje, a također su specifične za vaše niša, samo pokušajte potrazi lokaciju:
inurl: location "gost pošta"
Skupi nekoliko dobre izglede, a zatim ih poslati strašan outreach e-mail.
Nakon što vas prihvate kao gost autora, dati im fenomenalan dio sadržaja, i dobiti one linkove (kao što je spomenuto gore) u vašem byline.
BONUS TIP: Također, pokušati staviti naziv tvrtke, adresu i broj telefona (NAP) u postu, ako webmaster će to dopustiti. To se zove nestrukturiranim citat. Kvaliteta / tijelo nestrukturiranih citata je utjecajan off-site za lokalne ljestvica faktor.
* Imajte na umu da, ovisno o industriji, Vaši konkurenti vjerojatno ne rade ništa ovaj napredni za svoje lokalne optimizacije, tako da za razliku od tradicionalnih link zgrade za organske ljestvici, ne trebate stotine tih veza. Počnite s jednom ili dvije i mjeriti svoje rezultate.
Lokalne tvrtke uvijek su u potrazi za izjave i recenzije njihovih proizvoda i usluga. Bez sumnje, postoje lokalne tvrtke čiji su proizvodi i usluge koje koristite i ljubavi! Evo kako pretvoriti da u linkove:
Imate stomatologa zar ne? Kako o mehaničar? Omiljeni lokalni web host? Oni imaju web stranice.
Ponuda-up užaren mišljenja njihovih proizvoda i usluga na uvjet da link na Vaše stranice. Mogu vam reći win-win.
Napomena: Nemojte žrtvovati svoje prave osjećaje o tvrtki samo da biste dobili linkove. Ako ne bi ponuditi pozitivan izjavu ako ne ide kako bi dobili link za uzvrat, ne samo make-up neke BS Odaberite tvrtke koje uistinu vjeruju i ljube, a nude ove izjave samo onim tvrtkama.
BONUS TIP: Linkovi iz domena s lokacije određene riječi u svojoj domeni, tj. "denverdestist.com" će ići najdalje za svoje lokalne ljestvici.
Ovo je moja apsolutni favorit, jer volim win-win-a. Evo što vam je činiti:
Prvo, dolazi do stipendije. U mom iskustvu, primarni stvari koje trebate definirati s obzirom na vaše stipendije su:
Opis stipendije
Kriteriji (koji se može primijeniti)
Nagrada iznos
Natjecateljski smjernice (ako je to natjecanje)
Našao sam da je uspjeh stopa za goste nakon terenu na vrlo lokalnim, vrlo niša blogova je viša od prosječne gost nakon terenu, pogotovo ako su zapravo lokalni. Evo što vam je činiti:
Prvo, napraviti popis "lokaciji + ključne riječi" ciljate
Opet, hop na Google pretraživanju bloga i potraga za lokalne blogova koji raspravljaju o temama vezanim uz vaše ključne riječi. Ako niste pronalaženje blogova koji prihvaćaju gosta knjiženje, a također su specifične za vaše niša, samo pokušajte potrazi lokaciju:
inurl: location "gost pošta"
Skupi nekoliko dobre izglede, a zatim ih poslati strašan outreach e-mail.
Nakon što vas prihvate kao gost autora, dati im fenomenalan dio sadržaja, i dobiti one linkove (kao što je spomenuto gore) u vašem byline.
BONUS TIP: Također, pokušati staviti naziv tvrtke, adresu i broj telefona (NAP) u postu, ako webmaster će to dopustiti. To se zove nestrukturiranim citat. Kvaliteta / tijelo nestrukturiranih citata je utjecajan off-site za lokalne ljestvica faktor.
* Imajte na umu da, ovisno o industriji, Vaši konkurenti vjerojatno ne rade ništa ovaj napredni za svoje lokalne optimizacije, tako da za razliku od tradicionalnih link zgrade za organske ljestvici, ne trebate stotine tih veza. Počnite s jednom ili dvije i mjeriti svoje rezultate.
Lokalne tvrtke uvijek su u potrazi za izjave i recenzije njihovih proizvoda i usluga. Bez sumnje, postoje lokalne tvrtke čiji su proizvodi i usluge koje koristite i ljubavi! Evo kako pretvoriti da u linkove:
Imate stomatologa zar ne? Kako o mehaničar? Omiljeni lokalni web host? Oni imaju web stranice.
Ponuda-up užaren mišljenja njihovih proizvoda i usluga na uvjet da link na Vaše stranice. Mogu vam reći win-win.
Napomena: Nemojte žrtvovati svoje prave osjećaje o tvrtki samo da biste dobili linkove. Ako ne bi ponuditi pozitivan izjavu ako ne ide kako bi dobili link za uzvrat, ne samo make-up neke BS Odaberite tvrtke koje uistinu vjeruju i ljube, a nude ove izjave samo onim tvrtkama.
BONUS TIP: Linkovi iz domena s lokacije određene riječi u svojoj domeni, tj. "denverdestist.com" će ići najdalje za svoje lokalne ljestvici.
Ovo je moja apsolutni favorit, jer volim win-win-a. Evo što vam je činiti:
Prvo, dolazi do stipendije. U mom iskustvu, primarni stvari koje trebate definirati s obzirom na vaše stipendije su:
Opis stipendije
Kriteriji (koji se može primijeniti)
Nagrada iznos
Natjecateljski smjernice (ako je to natjecanje)
Tekst preuzet od strane Livestyle- Cezais-internet rješenja
Nema komentara:
Objavi komentar