SEO strategije su prošli kroz nevjerojatne količine
evolucije tijekom prošle godine. Iz algoritma promjenama poput pingvin i Panda
novim ograničenjima tražilice na overoptimization i spammy veze, optimizacijske
metode za dobivanje najbolje ljestvici u tražilicama diljem webu su
napredovale. Nedavni moć društvenog dijeljenje je imao veliki utjecaj na
traženju i tražilice tvrtka preporuke kako bi dobili najbolju ljestvici u
svojim tražilicama su se promijenila kao što su indeksiranja taktike uzimajući
pametnije. SEO svih razina morao ponovno naučiti strategije i najbolje prakse
kako bi bili sigurni njihove web stranice je SEO je postavljen za pobjedu
rezultate.
Naš legendarni prva verzija početnik vodič za SEO je čitao preko milijun puta, ali kao i sve vintage modela, to je bio u potrebi makeover. Ažuriranu početnike Vodič za SEO je dizajniran za opisivanje svih područja SEO, s obzirom na napredak u potrazi za više od posljednje dvije godine - od ključnih otkrića, za izradu motora stranica pretraživanje prijateljski, povezati zgrade, marketing jedinstvenu vrijednost vašeg web-lokacije ponuda. Mi smo istaknuti nove granice i čimbenici na prošlogodišnje evolucije potrazi zajedno s našim prijedlozima za optimizirati svoje web stranice za pretraživanje uspjeha.
U novoažuriranog početnike Vodič za SEO je prepun novih promjena, ali ovdje su top deset dopune kako bi se za oko:
Što je Search Engine Optimization?
Što je SEO? Gdje to dolazi iz? Zašto je to važno? Ova pitanja mogu zvučati sve previše upoznat, ali u zadnjih godinu dana odgovori su se razvili. SEO je ne dugo samo o "motora", ali je usmjerena na stvaranje vaše web stranice bolje za ljude. Ovaj vodič ima više ljudskih fokusiran pristup izvođenje predivan svijet SEO pomoći i ljudi i robota živjeti u harmoniji. (Uvod Poglavlje)
. Zašto bih trebao SEO?
Naš legendarni prva verzija početnik vodič za SEO je čitao preko milijun puta, ali kao i sve vintage modela, to je bio u potrebi makeover. Ažuriranu početnike Vodič za SEO je dizajniran za opisivanje svih područja SEO, s obzirom na napredak u potrazi za više od posljednje dvije godine - od ključnih otkrića, za izradu motora stranica pretraživanje prijateljski, povezati zgrade, marketing jedinstvenu vrijednost vašeg web-lokacije ponuda. Mi smo istaknuti nove granice i čimbenici na prošlogodišnje evolucije potrazi zajedno s našim prijedlozima za optimizirati svoje web stranice za pretraživanje uspjeha.
U novoažuriranog početnike Vodič za SEO je prepun novih promjena, ali ovdje su top deset dopune kako bi se za oko:
Što je Search Engine Optimization?
Što je SEO? Gdje to dolazi iz? Zašto je to važno? Ova pitanja mogu zvučati sve previše upoznat, ali u zadnjih godinu dana odgovori su se razvili. SEO je ne dugo samo o "motora", ali je usmjerena na stvaranje vaše web stranice bolje za ljude. Ovaj vodič ima više ljudskih fokusiran pristup izvođenje predivan svijet SEO pomoći i ljudi i robota živjeti u harmoniji. (Uvod Poglavlje)
. Zašto bih trebao SEO?
Ikada čudo ako treba uzeti zamah u SEO? Mi smo položili
čvrste temelje za "zašto SEO je za svakoga" argument da vam dati
in-dubina pogled na to kako jaki SEO je presudno za uspjeh svake web stranice.
Pogledajte da li je to prava stvar za vas (hint: odgovor je da!). (Uvod
Poglavlje)
3. Mogu li učiniti SEO za sebe?
Domaći narasla SEO je trend koji je uhvatiti na, ali postoji puno toga za naučiti kako bi bili sigurni Vaše web lokacije SEO je do par. Bilo da ste smatra koristeći konzultanta, firma, ili učenja SEO na svoje, ovaj novi dio je mora pročitati. Mi smo istaknuti niz važnih čimbenika koje treba razmotriti prije nego uzimajući na zadatak postaje Vaše web lokacije vrlo vlastiti SEO guru. (Uvod Poglavlje)
3. Mogu li učiniti SEO za sebe?
Domaći narasla SEO je trend koji je uhvatiti na, ali postoji puno toga za naučiti kako bi bili sigurni Vaše web lokacije SEO je do par. Bilo da ste smatra koristeći konzultanta, firma, ili učenja SEO na svoje, ovaj novi dio je mora pročitati. Mi smo istaknuti niz važnih čimbenika koje treba razmotriti prije nego uzimajući na zadatak postaje Vaše web lokacije vrlo vlastiti SEO guru. (Uvod Poglavlje)
http://www.seomoz.org/beginners-guide-to-seo
( NA OVOJ WEB STRANICI IMAŠ SVE NASTAVKE SAMO IH MORAŠ PREVESTI)
4. Izgradnja za korisnike, a ne tražilicama
Ovaj strašan novi odjeljak ističe tri načina ljudi traže informacije putem upita za pretraživanje uklapa u kategorijama učiniti, znati i Go. Što su korisnici u potrazi za? Da li vaš site ima ono što je potrebno da bude pravi konkurent? Sve počinje s korisnik upisivanjem riječi u maloj kutiji. Započnite pogon svoj uspjeh dajući ovom poglavlju jednom - ili dva puta, ili deset puta, ne suda - više! (Poglavlje 2)
5.Snaga socijalne Sharing
Godine 2011 i 2012 vidio golem val u društvenom dijeljenje i njegovih učinaka na traženju. Google je počeo da se uključi veliki broj društvenih signala u svojim rezultatima pretraživanja, a slični algoritam promjene ne pokazuju znakove usporavanja u svim tražilicama. To je važnije nego ikada prije da poboljšate svoj sadržaj za društvene podjele uspjeh, a ovo poglavlje objašnjava kako povećati vaše ljestvici, iako svoje društvene mreže. (Poglavlje 7)
6. Link Building Strategije
Prvi i najveći izazov korak u bilo uspješne link building kampanje je stvoriti ciljeve i strategije, ali s toliko mogućnosti, gdje bi trebao početi? Mi smo sastavili listu od pet strategija link building koji mogu pomoći u povećanju prometa pretragu, potaknuti vaše ljestvici, potaknuti učestaliju indeksiranje tražilice i povećati odnosi vezi prometa na Vašem sučelju. To slatko vode sok okusa tako dobro! (Poglavlje 7)
Ovaj strašan novi odjeljak ističe tri načina ljudi traže informacije putem upita za pretraživanje uklapa u kategorijama učiniti, znati i Go. Što su korisnici u potrazi za? Da li vaš site ima ono što je potrebno da bude pravi konkurent? Sve počinje s korisnik upisivanjem riječi u maloj kutiji. Započnite pogon svoj uspjeh dajući ovom poglavlju jednom - ili dva puta, ili deset puta, ne suda - više! (Poglavlje 2)
5.Snaga socijalne Sharing
Godine 2011 i 2012 vidio golem val u društvenom dijeljenje i njegovih učinaka na traženju. Google je počeo da se uključi veliki broj društvenih signala u svojim rezultatima pretraživanja, a slični algoritam promjene ne pokazuju znakove usporavanja u svim tražilicama. To je važnije nego ikada prije da poboljšate svoj sadržaj za društvene podjele uspjeh, a ovo poglavlje objašnjava kako povećati vaše ljestvici, iako svoje društvene mreže. (Poglavlje 7)
6. Link Building Strategije
Prvi i najveći izazov korak u bilo uspješne link building kampanje je stvoriti ciljeve i strategije, ali s toliko mogućnosti, gdje bi trebao početi? Mi smo sastavili listu od pet strategija link building koji mogu pomoći u povećanju prometa pretragu, potaknuti vaše ljestvici, potaknuti učestaliju indeksiranje tražilice i povećati odnosi vezi prometa na Vašem sučelju. To slatko vode sok okusa tako dobro! (Poglavlje 7)
7. Search Engine
Alati
SEO imaju tendenciju da koriste puno alata.LOT alata. Što bi moglo biti još gore nego pomoću alata koji su zastarjeli? Mi smo stvorili glavni popis najaktualnijih tražilice alata u Google Webmaster, Bing Webmaster, i SEOmoz Otvoreno Site Explorer koji će vam pomoći identificirati pogreške, pročitajte statistike, identificirati snažne veze, povucite podatke, i povećali svoj um-boggling SEO ovlasti svoj puni potencijal. (Poglavlje 8)
8. Nove strategije za korištenje podataka Nakon Praćenje upite pretraživanja
Sada kada ste koristeći ažurirane alate tražilice, morat ćete ažurirati svoje podatke za praćenje strategije kako bi se slagala. Poglavlje osam će vam navigaciju kroz niz korisnih savjeta i trikova za izradu većinu svojih novih i poboljšanih podataka. Analytics ljubitelje ujedinite se! (Poglavlje 8)
9. Mitovi i zablude o tražilicama
Poput našeg prijatelja Jamie Hyneman i Adam Savage, SEOmoz ekipa voli pobiti mitove i zablude o prekrasnom svijetu tražilicama. Zbog pretraga je prošla kroz takav evolucije tijekom prošle godine, mnogi mitovi o potrazi su prošli značajne promjene, kao dobro. Od meta tagova i nadev ključne riječi na plaćenom pretraživanju i tražilice spam, mi smo posvetili cijelo poglavlje ovog priručnika za objašnjavanje stvarne priče iza mitova pomoći SEO razumiju ono što je potrebno za obavljanje učinkovito. (Poglavlje 9)
SEO imaju tendenciju da koriste puno alata.LOT alata. Što bi moglo biti još gore nego pomoću alata koji su zastarjeli? Mi smo stvorili glavni popis najaktualnijih tražilice alata u Google Webmaster, Bing Webmaster, i SEOmoz Otvoreno Site Explorer koji će vam pomoći identificirati pogreške, pročitajte statistike, identificirati snažne veze, povucite podatke, i povećali svoj um-boggling SEO ovlasti svoj puni potencijal. (Poglavlje 8)
8. Nove strategije za korištenje podataka Nakon Praćenje upite pretraživanja
Sada kada ste koristeći ažurirane alate tražilice, morat ćete ažurirati svoje podatke za praćenje strategije kako bi se slagala. Poglavlje osam će vam navigaciju kroz niz korisnih savjeta i trikova za izradu većinu svojih novih i poboljšanih podataka. Analytics ljubitelje ujedinite se! (Poglavlje 8)
9. Mitovi i zablude o tražilicama
Poput našeg prijatelja Jamie Hyneman i Adam Savage, SEOmoz ekipa voli pobiti mitove i zablude o prekrasnom svijetu tražilicama. Zbog pretraga je prošla kroz takav evolucije tijekom prošle godine, mnogi mitovi o potrazi su prošli značajne promjene, kao dobro. Od meta tagova i nadev ključne riječi na plaćenom pretraživanju i tražilice spam, mi smo posvetili cijelo poglavlje ovog priručnika za objašnjavanje stvarne priče iza mitova pomoći SEO razumiju ono što je potrebno za obavljanje učinkovito. (Poglavlje 9)
10. Prijedlozi
o tome što učiniti nakon Praćenje upite pretraživanja
Kažu da, ako mogu ga izmjeriti, možete ga poboljšati, i nismo se mogli složiti više. Poglavlje 10 je pakiran pun novih preporuka o metrike za praćenje, analitika softver za provedbu, metrika koje tražilice za korištenje i savjeti kako primjenom podatke koje prate prema stvarnim rješenjima. Provjerite najviše iz vaše teško zarađen podacima čitajući ovo poglavlje. Ovo su savjeti ne možete priuštiti da propustite! (Poglavlje 10)
Bez obzira na svoju razinu SEO čarobnjaštva, potičemo vas da provjerite ažurirane vodič za novim strategijama koje će pomoći voziti svoj optimizaciju na sljedeću razinu. Ostavite svoje komentare ispod i dijele ljubav sa svojim prijateljima, obitelji, kolegama i prijateljima robotima!
Kažu da, ako mogu ga izmjeriti, možete ga poboljšati, i nismo se mogli složiti više. Poglavlje 10 je pakiran pun novih preporuka o metrike za praćenje, analitika softver za provedbu, metrika koje tražilice za korištenje i savjeti kako primjenom podatke koje prate prema stvarnim rješenjima. Provjerite najviše iz vaše teško zarađen podacima čitajući ovo poglavlje. Ovo su savjeti ne možete priuštiti da propustite! (Poglavlje 10)
Bez obzira na svoju razinu SEO čarobnjaštva, potičemo vas da provjerite ažurirane vodič za novim strategijama koje će pomoći voziti svoj optimizaciju na sljedeću razinu. Ostavite svoje komentare ispod i dijele ljubav sa svojim prijateljima, obitelji, kolegama i prijateljima robotima!
Nema komentara:
Objavi komentar